VURGUN [Günay Tulun]

Sen bırakıp giderken beni, 
Başlayan gecenin sessizliğine,
Boşalır dünyalar duygularıma,
Patlayan içimde bir volkan sanki...

Sana,
Anlaşılmaz bir sevgiyle tarifsiz
Akıllara sığmadan tutulmuşum.
Biliyorsun, 
Hayallerim seninle, ben seninleyim.

Evine döndün ya sen
Esir düştüm geceye:  
İçim şüpheyle doldu
"Gören tutulursa!" diye...
Ben mi yoksa geceler mi çok kıskanç, 
Kâbuslar çökmekte insanın üstüne, 
Art arda geliyor sorular  
"Ya kaybedersem?" diye... 

Sabahları âşıklara iyi gelir.   
Hele bir de beklerken görürsem seni  
O sevgi dolu gözlerle 
Elime uzanan elini... 

Bir türlü gelmiyor, aydınlanmıyor dünya
Karanlıklar büyüyor, büyüdükçe
Dolaşıp duruyorum huzursuz
Vurgunlar yemişçesine... 
Çelişen gecenin karanlığında
Gönlüme saplanan gözlerin şimdi.
Bırakıp gittiğin sevgi selini
Anlaman imkânsız, sanırım şimdi.

Sen, bırakıp giderken beni
Başlayan gecenin sessizliğine
Boşalır dünyalar duygularıma
Yok eder evreni çığlığım şimdi... 

Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri

Hiç yorum yok:

*SESSİZLİĞİN SESLERİ SANAT GALERİSİ SERGİLERİ İÇİN TIKLAYIN