SEN [Günay Tulun]

Ne zaman diledin de vazgeçmedim arzumdan? 
Temmuz.1965-KZN-ATYalan değil, istersen yüzüne bile bakmam.
Tanımam sıkılırsan, yolda görünce seni
El etmem uzaklardan, sen arzu et yeter ki! 

Neden saklanıyorsun, pencereden bakarken
Benden çekinme sakın, kimselere söylemem.
Ailen karar vermiş, evlenecekmişsin sen
Oysa dün değil miydin, “Sensiz yaşamam!” diyen? 

Ne bugün ne de yarın, karşılaşırsak korkma
Korkma, hiç sitem etmem, karşılaşınca; hatta
Başka yöne bakarım sen önümden geçerken
Başka yollardan gider, hiç görünmem sana ben. 


Eğer denizde yüzmem huzurunu bozarsa
Ve attığım kulaçlar seni arar bulursa
İnan ki o sularda bir daha kulaç atmam,
Yeter ki rahat et sen, mutluluğunu bozma… 

Bana gelince artık, bir şey istemem senden
Ne içten gelen buse, ne de kalpten bir çiçek
Sorarım yalnız sana kadifeye eş siyah
Bir saçın telini kalbimden kim çekecek? 


Bir şey istemiyorum Kuzguncuk akşamından,
Biliyorum bu mevsim rüzgâr pek sert esecek; 
Gökyüzü kadar mavi, enginlerden de derin
Gözlerin sahibi yok, gitti o dönmeyecek.
Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: Günay Tulun - Şiirler [7.1965]
Şarkı Sözü: "A Place Where No One Goes"un Türkçesine temel olan şiir
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Çeşitli dergi ve internet siteleri

Hiç yorum yok:

*SESSİZLİĞİN SESLERİ SANAT GALERİSİ SERGİLERİ İÇİN TIKLAYIN