BENCE [Günay Tulun]

Ne zaman açılsa sevgi konusu
Ya parfüm ya ojen, çorap, sütyenin biter
Yolunacak kaza mı benziyor şeklim 
Sen beni Gülbenkyan mı sandın, mübarek? 
Bizim nesil az Sherlock okumadı, 
Tek bakışta yakalarız insanı: 
Bana yönelmiş gibi bakan gözleri
İzdüşümüyle izledim, buldum ilgini. 
Şöyle çapkın bir bakış, yamansın pek de
Beni asetonladın, gönül verdiğin  oje... 
Bula bula ben garibi mi buldun?
Hadi be kızım, yürü de git işine...
Kanmamak imkânsız büyük oyun gücüne.
Sana yetmez Yeşilçam, yetmez Altın Palmiye.
Tarihin görmediği büyük âşık rolüyle
Garbolar rakip olmaz, Oscar senindir bence...

Günay Tulun 
Yazarlar ve Ozanlar Grubu 
Sessizliğin Sesi Grubu 
Kitap: Anılar Canlanırken I 
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar" 
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle" 
Dergi: Gerçeğin Damlaları 
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi 
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat 
Bazı dergiler ve internet siteleri

Hiç yorum yok:

*SESSİZLİĞİN SESLERİ SANAT GALERİSİ SERGİLERİ İÇİN TIKLAYIN