DÖNER MİSİN GERİYE [Günay Tulun]

Bir kuş olsaydım eğer; uçup yanına konar,
Guruplara renk veren saçlarını severdim. 
Denizlerİ gökleri bir çırpıda aşarak,
Seni benden ayıran düşleri yok sayarak,
Arkanda bıraktığın sevginin izleriyle
Sevgilim, aşkım benim; arar bulurdum seni. 

Saatler, çalışırken tükenen yüreğimle;
Günler, yüzyıllara eş ağıtlar bestelerken;
Şarkılar, kâbus gibi içimde dans ederken;
Sevgilim, aşkım benim; alır gelirdim seni. 

Senden uzak kalmak mı?
Söyleme… Büyük yalan!
Seni uzak tutmak mı?
İnanma… Büyük yalan! 
Seni saran gözlerim, dikkat edersen eğer; 
Yalnız sen’le ışıldar, seni sarmalar her an… 

Guruplara renk veren saçlarını okşasam,
Sevgi sözcüklerİnden şarkılar yazıp sunsam,
Sevgimi buketleyip şiirlerle bezesem,
Sen de sel olup akar, döner misin geriye? 


Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar GrubuEserler:
Anılar Canlanırken I ve II 
Yazarlar ve Ozanlar [Gerçeğin Damlaları] 

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Kutluyorum.

Adsız dedi ki...

Ggerçekten çok güzel ya! harika ötesi.

Adsız dedi ki...

dikkatle okumanızı tavsiye ederim, nefis bir aşk şiiri.(berna)

Adsız dedi ki...

Şiirlerinizin hepsi gerçekten çok kaliteli ayrıca derin anlamlar ifade ediyor sitenizdekileri okudum diğerlerini de okumak isterim. Saygılar

Adsız dedi ki...

şiirleriniz zeliha kardeşimzin dediği gibi gerçekten harika.ben tarih meraklısıyım ve ermenilern yaptığı soykırımla ilgiliyim bu nedenle tarihsel konularınızı 4-5 kez okudum.çok anlamlı ve muhteşemdiler.neyzenle düet ise bugünkü acı durumumuzu ortaya koyuyor.sizi kutluyorum.

Adsız dedi ki...

OOOOO !!! GERÇEKTEN NEFİS...

Adsız dedi ki...

YAŞADIĞIMIZ DUYGULARIN TAM İFADESİNİ BU ŞİİRDE BULDUK.ÇOK GÜZEL. HARİKA BİR ŞİİR.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şiir-kutluyorum

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel......

Adsız dedi ki...

Çok derin duygular bırakan bir şiir.

Meral Alpugan dedi ki...

Üstadım:Elinize yüreğinize dilinize sağlık.

aien dedi ki...

Muhteşem bir şiir.

*SESSİZLİĞİN SESLERİ SANAT GALERİSİ SERGİLERİ İÇİN TIKLAYIN